Termeni si conditii

  1. TERMENI GENERALI

***Bitminer – este denumirea comerciala SC D-toate.ro SRL

., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Petrosani, Str. Mihai Viteazu, nr. 3, office 8, avand numar de ordine in Registrul Comertului J20/409/04.04.2017, cod unic de inregistrare fiscala 37330130.***

Cumparator – poate fi orice persoana fizica sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o comanda.

Utilizator – orice persoana fizica sau persoana juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Software-Set de informații necesare funcționării unui computer (sistemul de operare, limbaje de programare, programe-aplicații etc.);

Hardware- Structură fizică a unui sistem de calcul electronic; echipamentul propriu-zis; hard.

  1. ACCEPTAREA COMENZILOR

Toate contractele de vânzare făcute de Bitminer.ro vor fi considerate ca incorporate in acești Termeni și condiții, care vor avea prioritate față de orice alt document de la Cumpărător. Toate comenzile sunt acceptate și îndeplinite în condițiile acestor condiții de vânzare, cu excepția cazului în care se prevede altfel prin acord în scris.

  1. COMANDAREA ȘI PLATA
  • După plasarea comenzii, Bitminer vă va trimite o confirmare a comenzii. Rețineți că acest lucru nu înseamnă că comanda dvs. a fost acceptată. Comanda dvs. reprezintă o ofertă pentru cumpărarea unui produs. Toate comenzile sunt supuse acceptării și vom confirma această acceptare prin trimiterea unui e-mail către dvs. confirmând acceptarea comenzii și expedierii dvs. Contractul dintre noi se va forma atunci când vom trimite e-mailul de expediere.
  • Contractul se va referi numai la acele Produse din e-mailul de expediere. Nu putem fi obligați să furnizăm produse care ar fi putut face parte din comanda dvs., dar nu au fost încă confirmate de e-mailul de expediere.
  • Toate plățile vor fi în avans. Plățile se pot efectua prin transfer bancar în contul nostru RON. De asemenea, acceptăm plățile Bitcoin / Ethereum. În cazul în care alegeți să plătiți în BTC / ETH, vom calcula și vom converti valoarea RON la valoarea BTC / ETH în funcție de rata de schimb aleasă. Modificările ulterioare ale cursurilor de schimb nu au niciun efect asupra sumei care trebuie plătită pentru comanda plasată.
  • În timp ce încercăm și asigurăm că toate prețurile de pe site-ul nostru sunt corecte, erorile pot apărea ocazional. Dacă descoperim o eroare a prețului unui produs comandat înainte de expediere, vă vom informa cât mai curând posibil și vă vom oferi opțiunea de reconfirmare a comenzii la prețul corect sau de anulare a acesteia. Dacă nu suntem în măsură să vă contactăm, vom trata comanda ca fiind anulată. Dacă comanda este anulată în conformitate cu această clauză și ați plătit deja pentru Bunuri, veți primi o rambursare completă.
  • În cazul în care eroarea de stabilire a prețurilor este evidentă și ar putea fi recunoscută în mod rezonabil ca prețuri necorespunzătoare, nu vom fi obligați să furnizăm mărfurile chiar după e-mailul de expediere.

Produsele nu se livreaza pana la confirmarea platii..

  1. LIVRAREA

În timp ce se depun toate eforturile pentru a expedia mărfurile la timp, nici o răspundere nu poate fi acceptată de Bitminer pentru nerealizarea livrării în timpul anunțat.

Cumpărătorul va inspecta Bunurile la propriul cost, imediat după primirea Bunurilor. Bitminer  nu va accepta nici o răspundere pentru lipsa, deteriorarea sau necomunicarea Bunurilor, cu excepția cazului în care Cumpărătorul notifică în scris Bitminer în termen de șapte (7) zile calendaristice de la primirea Bunurilor sau primirea facturii, oricare dintre acestea este mai devreme.

  1. GARANTIA

Toate produsele vândute de Bitminer au până la __________  garanție, depinde de producător. Toate garanțiile pentru componente vor fi suportate direct de către producător către utilizatorul final.

Garanția nu acoperă daunele rezultate din accidente, folosirea incorectă, neglijența sau modificarea vizibilă a aspectului sau funcționării echipamentului returnat. Orice placă grafică care prezintă urme de overclockare dincolo de recomandările producătorului va pierde toate drepturile de garanție.

  1. POLTICA DE RETUR SI RAMBURS

Anularea comenzii nu va fi acceptată după ce plata a fost primită de Bitminer.

  • Produse defecte

Aveți opțiunea unui schimb sau a unei rambursări. Dacă produsele dvs. sunt defecte la sosire, aveți 7 zile calendaristice pentru a informa Bitminer. Bunurile trebuie returnate în ambalajul lor original, complet cu toate accesoriile și documentația. Odată ce am verificat defecțiunea, vom emite o rambursare sau o rambursare integrală prin metoda dvs. originală de plată și vom rambursa costurile rezonabile de transport. Testează obiectele returnate și, dacă se constată că un element returnat nu este defectat de tehnicienii noștri, vă vom returna produsul, în acest caz veți fi răspunzător pentru transportul de retur și o taxă de diagnoză va fi percepută la prețul de 100RON. Asigurați-vă că verificați dacă cauza problemei dvs. nu se datorează unei instalări sau unei configurații necorespunzătoare sau datorită unei incompatibilități Software sau Hardware înainte de a returna orice echipament.

Dacă vreuna dintre achizițiile dvs. a dat naștere unei defecțiuni și mai mult de 14 zile calendaristice de la primire, cu condiția ca articolul dvs. să se încadreze în perioada de garanție, aveți dreptul la o reparație în garanție.

Uneori producătorii oferă asistență directă utilizatorilor finali. Este alegerea dvs. dacă preferați trimiterea unităților deteriorate înapoi la noi sau direct la producător.

  • Deteriorarea produsului in decursul livrarii

În cazul în care au fost deteriorate obiectele în tranzit, vă rugăm să ne raportați în termen de 5 zile lucrătoare. Dacă articolele sunt deteriorate vizibil la momentul livrarii, vă rugăm să refuzați livrarea și să sunați la Bitminer. Elementele trebuie returnate în ambalajul lor original, completat cu toate accesoriile și documentația. După returnare, vom emite o rambursare sau o restituire integrală prin intermediul metodei dvs. de plată originale. Vă rugăm să fiți conștienți că returnarea poate fi efectuată numai în RON. Dacă metoda dvs. de plată a fost BTC / ETH atunci vom rambursa în RON la cursul de schimb curent.

  • Piese/Elemente lipsa sau incorecte

Dacă lipsește un articol din comanda dvs. sau dacă un articol greșit a fost trimis, vă rugăm să contactați Bitminer cât mai curând posibil și în orice caz în termen de trei zile și vom face tot posibilul pentru a rezolva problema cat de rapid se poate.

  1. RASPUNDERE

Bitminer nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Bitminer a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Orice reclamație împotriva Bitminer în temeiul acestui contract de vânzare sau din neglijență trebuie făcută în scris într-o (1) lună calendaristică în care Cumpărătorul are cunoștință sau ar fi trebuit să cunoască evenimentele care au dat naștere reclamatiei.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Continutul, astfel cum este definit , incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a Bitminer, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect. Cumpărătorul garantează că nu va solicita și nici o persoană in numele acestuia nu va aplica pentru orice drept de proprietate și va fi obligată la Bitminer pentru orice costuri directe sau indirecte, consecvente, incidentale, pierderi sau daunarii, în cazul în care Cumpărătorul încalcă această clauză.

  1. Variatii ale Termenilor si Conditiilor

Din când în când, este posibil să fie necesar să actualizăm acești termeni și condiții pentru a reflecta modificările aduse legislației, pieței sau politicii companiei. Contractul va fi supus acelor termeni și condiții în vigoare la momentul formării contactului, adică la data e-mailului de expediere.